Homepage - Offerte Aanvraag - Partners - Contact

XL Evenementen Uitzendbureau

Uw specialist in de werving & selectie van Evenementen personeel!

» De organisatie
» Onze diensten
» Offerte aanvraag
» Referenties
» Partners
» Werken op evenementen?
» Contact

Wij zijn actief in geheel Nederland. Van Hostess tot opbouwpersoneel. Vraag vrijblijvend online een offerte aan, klik hier.

Werkwijze

In samenwerking met onze opdrachtgevers stellen wij de behoefte aan het soort en aantal evenementen medewerkers vast. Wij bespreken de wensen van de opdrachtgever en het profiel waaraan onze mensen moeten voldoen.

Evenementen Pool

Om als Evenementen Bureau snel te kunnen schakelen werken wij met geprepareerde pools van evenementen medewerkers. Flexibiliteit, brede inzetbaarheid, korte inwerktijd en kennis van zaken staan bij onze uitzendkrachten centraal. Door een exacte en doorlopende administratie van de beschikbaarheid van deze kandidaten kunnen wij snel en efficient schakelen. Wij beheren een landelijke pool van circa 800 parttime en/of fulltime evenementen medewerkers.

Wij verzorgen o.a:

- hostesses;
- promotieteams;
- toegang- en kaartcontroleurs;
- cassières
- traffic-assistants;
- parkeerwachten;
- barmannen & vrouwen / bediening;
- toezichthouders;
- garderobe personeel;
- toiletdames;
- enquêteurs;
- leidinggevend personeel / projectcoördinators
- op-en afbouwers,
- gediplomeerde beveiligingsmedewerkers
- toezichthouders (ongediplomeerd)
- schoonmakers etc.

Wij hanteren strenge criteria bij het selecteren van onze medewerkers. Een goede beheersing van de Nederlands en Engels taal en ervaring in de branche is een minimum vereiste. Nog belangrijker vinden wij de contactuele eigenschappen en klantvriendelijkheid van onze mensen. Zij zijn tenslotte de stem van uw bedrijf (en uw klanten).

Begeleiding

Desgewenst stellen wij een projectcoördinator aan die tijdens het evenement het aanspreekpunt is voor de organisatie.

Instructie

Onze medewerkers worden door ons vooraf duidelijk geïnformeerd over:

- de inhoud van de werkzaamheden;
- de werkomstandigheden op het event;
- de veiligheidsvoorschriften;
- de huisregels van uw organisatie / evenement;
- de werktijden, werkduur, etc.;
- de contactpersonen / leidinggevenden etc;
- de gang van zaken omtrent uitbetalingen, sociale voorzieningen, reserveringen, inhoudingen, rechtspositieregelingen, etc.

Deze zaken leggen wij vast in een informatiebrief welke in samenspraak met de klant zal worden geformuleerd. Alle Evenementen medewerkers zullen een kopie van deze informatiebrief ontvangen.

Facturatie

Aan het einde van het evenement ondertekent u de urenverantwoording en wij zorgen voor de correcte afhandeling van de lonen en eventuele onkosten.

Vraag een offerte aan!